Українські міста все більше розуміють важливість брендингу та розвитку туризму, адже в сучасному світі конкурують не лише люди, кампанії, товари, але й самі міста. Кожне з яких є неповторним, варто лише відкрити та показати світу його унікальність.

13 грудня 2019 року у місті Черкаси відбувся Туристичний Форум на якому було оголошено про початок першої загальнообласної публічної консультації. Працівники департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА після ознайомлення з досвідом міста Дрогобич, в якому за допомогою публічної консультації визначили слоган міста, вирішили провести таку ж консультацію у своїй області.

Ми раді, що місцева влада при розробці туристичної стратегії міста запитує думку не лише спеціалістів у цій сфері, але й місцевих мешканців. Саме вони будуть використовувати слоган своєї області, популяризувати його та відчувати свою відповідальність і причетність до його прийняття.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *