В Ужгороді завершилася публічна консультація щодо концепції туристичного логотипу міста. 

Великі міста у всьому світі вже давно зрозуміли важливість брендингу для свого розвитку. Саме він дає можливість створити неповторний образ міста, підвищити його впізнаваність, зацікавити туристів та залишити унікальні спогади у відвідувачів пов’язані саме з цим містом. Наприклад, для одних Ужгород – це місто, де найгарніше квітнуть сакури, для інших – де багато міні-скульптур, а для декого – місто, де роблять найкращу каву в країні. Однак, окрім власних асоціацій з містом є одна загальна для всіх, яка пов’язана з його логотипом та слоганом. Саме їх із задоволенням використовують місцеві мешканці виготовляючи різного роду продукцію, зокрема сувенірну.

Зовсім нещодавно за допомогою публічної консультації було обрано слоган Черкаської області. Минулого року таким же чином слоган свого міста обрали дрогобичани. Настав час і для мешканців Ужгороду скористатися інструментом публічних консультацій та обрати логотип свого міста.

Саме для цього, в Ужгороді, 17 березня оголосили про старт публічної консультації та запросили ужгородців обрати концепцію туристичного логотипу міста. Конкурс з розробки концепцій туристичного логотипу та гасла міста Ужгорода відбувся незадовго до початку консультації. Із 12-ти надісланих пропозицій конкурсна комісія міської ради відібрала 5 фіналістів. Саме їхні пропозиції логотипів були винесені на загальне обговорення.